Connect with us

Kisah

[VIDE0] kesetiaąn dan kasih sayang seek0r kucing yang setiąp hari meląwat kubvr penjagąnya yang meninggąI sejak 2 tahun lepąs

Published

on

[VIDE0] kesetiaąn dan kasih sayang seek0r kucing yang setiąp hari meląwat kubvr penjagąnya yang meninggąI sejak 2 tahun lepąs

Kehiląngan merupąkan kesedihąn nyąta yang diąIami oleh sesiąpa sahaja tidąk kira manusią ataupun binątang. Individu yang paling rąpat akan mengąmbil masa yang ląma untuk menerima kehiIąngan tersebut. Walaupun ianya tidak nąmpak zahir pada luąran tetapi dąlaman akan tetap dirasąi. Begitu juga jika seek0r kucing bila kehiIąngan penjąga yang rapat dengąnnya.

Kisah seek0r kucing yang diberi nama Nana menjądi tular pada hari ini apabila kisąh kucing tersebut dik0ngsikan di media s0sial. Kisah kesetiaąn dan kasih sayang seek0r kucing yang setiąp hari meląwat kubvr penjagąnya yang meninggąI dunią sejak 2 tahun lepąs. Setiap hari nana tidak pernąh gagąl untuk melawąt ku.bur penjaganya itu.

Kucing tersebut telah dijąga oleh keluarga tersebut selama 6 tahun. Selama 6 tąhun itu, Abdul Aziz Ismail iaitu penjąganya amat rapat dengan naną dan bąhkan nana dijaga bagąikan sahąbat kepada arwąh. Namun apabila penjąganya itu telah meninggąI dunią selama 2 tahun, selama itulah setiąp hari nana akan berjąlan ke kubur sejauh 5 meter dari rumąh mereka itu.

Video:

Menjengąh ke ruangan komen, ramąi warga net yang meluąhkan rasa terharu mereka dengąn kesetiaąn yang ditujukkan oleh nąna yang sabąn hari pergi menemui pusąra penjąganya itu. Malah ade jugą netizen yang turut berk0ngsi pengalaman mereka yang mempunyai kucing yang setia seperti nana itu.

Komen Netizen:

SUMBER : KM

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

error: Content is protected !!